Контакти
тел. 098-600-1000
Для користування Інтернетом Вам потрібно з'єднатись по високошвидкісному PPPoE з'єднанню.
тел. 098-600-1000
Для користування Інтернетом Вам потрібно з'єднатись по високошвидкісному PPPoE з'єднанню.
Помилки з’єднання PPPoE:
Помилка 676 - лінія зайнята.
Спробуйте перевстановити з’єднання і спробуйте ще раз.
Помилка 678 - віддалений комп’ютер не відповів вчасно.
Якщо з’єднання не проходить і видається діагностика “Помилка
678″, спробуйте скинути системні дані мережевих підключень
наступним чином: “Пуск” -> “Виконати”, введіть команду
“netsh interface ip reset log.txt”.
Помилка 691 - неправильне ім’я користувача або пароля.
Перевірте правильність набору виданого вам логіна і пароля,
зверніть увагу на регістр, і на розкладку клавіатури.
При зміні пристрою комп'ютера
чи роутера обов'язково звертатись в
технічну підтримку.
Помилка 734 - протокол управління зв’язком PPP був
перерваний.
security protocols сервера, до якого ви намагаєтеся
приєднатися можуть бути не сумісні з вашими. Відкрийте
властивості вашого підключення, на закладці безпеку виберете
«підключитися навіть без шифрування».
Спробуйте перевстановити з’єднання і спробуйте ще раз.
Абонентська плата проводиться авансово – це означає, що на перше число місяця Вам нараховується абонентська плата згідно обраного тарифу. Якщо баланс на Вашому рахунку буде від’ємний, Вас АВТОМАТИЧНО відключить білінгова система.
Наші послуги можна оплатити по наступним реквізитах:
По перерахунку: ЧФ КБ "Приватбанк" р/р: UA793052990000026009031806910 , МФО 38118325 , ЄДРПОУ 38118325 в призначенні платежу обов’язково вказувати свій «ІДЕНТИФІКАТОР»
В терміналах оплат Приватбанк:
На терміналі вибираємо «Популярні платежі» -> «Інтернет» -> Пошук за організаціями -> в полі пошуку потрібно ввести інфобайт, нажати пошук, вибрати «Інфобайт» , в полі «Ідентифікатор» потрібно ввести свій «логін» або номер договору далі отримаєте дані абонента для оплати послуг.