Часті запитання

 

В чому вимірюється швидкість підключення?

  • Вона вимірюється в бітах або байтах в секунду. В одному байті 8 біт, тобто для визначення швидкості скачування в байтах, потрібно біти поділити на 8, і отримаємо швидкість в байтах. Швидкість в 1 Мбіт/сек (1024 Кбіт/сек) = 128 Кбайт/сек.

Що таке веб-система керування послугами «Особистий кабінет»?

  • У веб-системі керування послугами «Особистий кабінет» ви можете самостійно контролювати свій рахунок, спілкуватися з службою технічної підтримки,  переглядати статистику користування інтернетом, керувати послугами і замовляти додаткові сервіси.

Що таке UA-IX?

  • UA-IX – українська точка обміну трафіком. Сервери, що підключені до цієї точки обміну, обмінюються “українським” трафіком. Не всі українські провайдери підключені до UA-IX.
  • Ми входимо в українську мережу обміну трафіком.

Що таке обмеження швидкості завантаження і кількості підключень?

  • Багато сайтів, які технічно не можуть упоратися з потоком користувачів, часто встановлюють два види обмежень: по кількості одночасних підключень і швидкості завантаження. Перше впливає на кількість потоків одночасного доступу до сайту, друге – на максимальну швидкість, з якої ви можете завантажувати файли із цього ресурсу.

Коли розпочинається “ніч”?

  • Нічним проміжком в тарифних планах є діапазон від 00:10 до 08:10.

Чи можу я підключити два або більше ПК до кабельного модему чи порта Ethernet? Що для цього потрібно?

  • Так можете. Існує два варіанти:
  • До кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
  • Або Ви можете придбати спеціальний пристрій – мережевий роутер, який підключається до модему чи Ethernet порта, та Ваших ПК; роботи по установці маршрутизатора можуть виконуватись нашими спеціалістами згідно діючого прейскуранту. На роутер підключається один тарифний план.

А чи можна мені дома мати так званий «Безпровідний Інтернет» (Wi-Fi) щоб я міг ходити по квартирі з ноутбуком?

  • Так, можемо. Додаткове обладнання (безпровідний роутер) Ви також можете замовити у нас.

Коли я повинен оплачувати за послуги Інтернету?

  • Ми працюємо на передоплаті. Потрібно щоб інформація про платіж була відображена на особовому рахунку Абонента до початку розрахункового періоду (до 4 числа наступного місяця) В 00:00 при переході з 4 на 5 число нового місяцяця у Вас знімається повністю вся сума за користування Інтернетом.

Яким чином можна дізнатися стан свого рахунку?

  • На сайті nas.wlan.if.ua є розділ «Кабінет користувача» Оновлення інформації у ньому проходить раз на 20 хвилин.

Сьогодні 12 число, чи можу я заплатити за пів місяця, щоб мати доступ до Інтернету?

  • Ні, розрахунковий період триває з 1 до останнього числа місяця і в залежності від того коли ви заплатили за Інтернет кількість днів у місяці не зміниться.

Якщо я оплатив гроші щойно в касі банку, то протягом якого часу у мене буде
включений Інтернет?

  • При проходженні платежів через каси банківських установ виникають затримки в ідентифікації платежів Абонентів до 3 днів.

Чи переходить модем у мою власність після підключення до Інтернету?

  • Так. Так само як і кабельна інфраструктура в межах вашого помешкання.

Якщо я не користувався Інтернетом, чи повинен я оплачувати за нього?

  • Якщо з певних причин Ви не користуєтеся послугами Інтернет, Ви маєте можливість призупинити послугу (див. розділ «Особистий кабінет»). В протилежному випадку Вам нараховується абонплата.

Як працюють домашні тарифи?

  • Тарифні плани розраховані на домашнього користувача передбачають завантаження пропускної смуги до 35% в розрізі контрольного відрізку часу. У випадку виходу за розрахункові коефіцієнти – як навмисного, так і ненавмисного (наприклад, в результаті вірусних атак, програм-троянів або у випадку професійного використання мережі з метою отримання прибутку, розміщення у себе веб-ресурсів, FTP-серверів, сідбоксів, тощо) заявлені параметри якості не гарантуються.

Чому не вдається скачати файл на максимальній швидкості?

  • Як правило, з’єднання з потрібним вам ресурсом проходить через кілька проміжних каналів з різною пропускною здатністю, що значно знижує швидкість передачі даних. Тільки великі майданчики забезпечують відмінну швидкість доступу до своїх ресурсів із усіх сегментів мережі. Це вимагає наявності прямих каналів з’єднання.
  • Основними факторами, які впливають на швидкість доступу до ресурсів, є: завантаженість веб-ресурсу і його здатність працювати на великій швидкості, маршрутизація даних через зовнішні вузли й проксі-сервера, потужність і настроювання обладнання кінцевого користувача. Крім цього, ваш інтернет канал розподіляється між усіма прогарами, які запитують доступ в Інтернет.

Як збільшити швидкість завантаження?

  • Є кілька правил, які дозволяють трохи збільшити швидкість завантаження файлів. Це правила «Відстані до ресурсу» і «Навантаження».
  • Так використання «дзеркал» дозволяє файлам проходити фізично меншу відстань до вашого комп’ютера. А виходить, її можна подолати швидше. Для визначення відстані використовуйте стандартні засоби Windows або інші програми.
  • Вибирайте час найменшого завантаження для ресурсу й того регіону, звідки ви завантажуєте файли. Інакше кажучи, чим менше зараз запитів на цей сайт і інтернет активності в цілому, тим швидше пакети даних дійдуть до вас по мережі. На це знадобиться менше потужностей.
  • Найменше інтернет завантажений уночі. Наприклад, для США це буде час із 07 ранку до 2 дня за Київським часом. Файли з України також краще завантажувати вночі.

Що робити при відсутності доступу до мережі Інтернет?

  • Перевірте чи підключений кабельний модем до живлення. Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до модему та Вашого комп’ютера.
  • Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
  • Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на сторінку статистики і перевірте стан Вашого рахунку.
  • Якщо сторінка статистики недоступна, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Подключение по локальной сети». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].

Що мені робити у випадку грози?

  • Ми рекомендуємо відєднати всі прилади з електромережі (аналогічно телевізорам та мікрохвильовкам) оскільки ніхто не застрахований від імпульсних зарядів спричинених блискавками. Грозозахист звичайно працює але у випадку сильних розрядів…

Як розраховуються домашні тарифні плани?

  • ДРКП~1, РЗАС ПКВЧ~(ДРКП*35)/100 де
  • ДРКП – Динамічний розрахунковий коефіцієнт пріоритизації
  • РЗАС – Рекомендоване завантаження абонентської смуги
  • ПКВЧ – протягом контрольного відрізку часу

Я не знаю що мені робити з моїм комп`ютером.. ой де тут натискати? ой де це я взагалі? навчіть мене!

  • Телефонний час служби техпідтримки розраховано в районі – до 5 хвилин на абонента. Якщо ви не можете самостійно відкрити браузер, не можете визначити фізичну адресу мережевого адаптера чи вимкнути втановлений вами ж, чи вашими знайомими брендмауер, ми вважаємо, що це проблеми не з “інтернетом” а в освітньому рівні. Освіта в цій державі зазвичай платна – безкоштовно вчити вас користуватись вашим же комп`ютером хочаб до рівня “користувача-початківця” по телефону ми не можемо. Якщо у вас виникають такі проблеми – радимо викликати кваліфікованого спеціаліста або звертатись до котрогось з сервісних центрів.