Помилки з’єднання

Помилки з’єднання

Помилка 676 – лінія зайнята.
Спробуйте перевстановити з’єднання і спробуйте ще раз.

Помилка 678 – віддалений комп’ютер не відповів вчасно.
Якщо з’єднання не проходить і видається діагностика “Помилка 678”, спробуйте скинути системні дані мережевих підключень наступним чином: “Пуск” -> “Виконати”, введіть команду “netsh interface ip reset log.txt”.

Помилка 691 – неправильне ім’я користувача або пароля.
Перевірте правильність набору виданого вам логіна і пароля, зверніть увагу на регістр, і на розкладку клавіатури.

Помилка 734 – протокол управління зв’язком PPP був перерваний.
security protocols сервера, до якого ви намагаєтеся приєднатися можуть бути не сумісні з вашими. Відкрийте властивості вашого підключення, на закладці безпеку виберете «підключитися навіть без шифрування».
Спробуйте перевстановити з’єднання і спробуйте ще раз.

Помилка 769 – вказане призначення не досяжно.
Швидше за все у Вас відключена мережева карта або підключення по локальній мережі. Відкрийте диспетчер пристроїв і включіть мережеву карту або в мережевих підключеннях включите підключення по локальній мережі.
Що б включити мережеву карту потрібно:

  • Правою клавішею мишки натискаєте на “Мій комп’ютер” або відкриваєте “Панель управління” і заходите в “Параметри системи”, у вкладці вибираєте “Властивості” і натискаєте.
  • З’явитися вікно “Параметри системи” далі вибираєте вкладку “Обладнання” і натискаєте на “Диспечер пристроїв”.
  • У списку шукайте “Мережеві карти” (Мережевий адаптер, Мережеві плати), натискаєте зліва на значок “+”, відкривається список встановлених на ваш комп’ютер мережевих карт, вибираєте свою мережеву карту.
  • Натискаєте правою клавішею мишки на мережеву карту і у вкладці натискаєте на “Задіяти”.